Sosyal Medya

Instagram’dan Reels için Çoklu Ses Parçası Desteği!

Instagram, kullanıcıların bir miks oluşturduğunda, bu miksin kullanıcıya atıf yapılarak kaydedileceğini belirtiyor. Ayrıca, diğer kullanıcılar da bu ses parçasını yeniden kullanma imkanına sahip olacak. İşte detaylar!

Instagram, Salı günü kullanıcılarına yeni bir Reels özelliği olarak çoklu ses parçası ekleme imkanı sunduğunu duyurdu. Bu gelişme, Instagram Başkanı Adam Mosseri’nin platformun uzun videolar yerine kısa içeriklere ağırlık vereceğini açıklamasından sadece birkaç gün sonra gerçekleşti. Kullanıcılar, artık Reels’e birden fazla ses parçası ekleyerek akıllı telefonlarını kullanarak yaratıcı miksler oluşturabilecekler.

Instagram’dan Reels için Çoklu Ses!

Mosseri, Instagram’da yaptığı bir paylaşımda, çoklu ses parçası desteğinin aktif hale geldiğini ve kullanıcıların artık bir Reel’e 20’ye kadar ses parçası ekleyebileceğini belirtti. Bu özellik, kullanıcıların sesleri metinle hizalayarak ve Reels’i çıkartmalar, klipler ve diğer öğelerle düzenleyerek daha fazla yaratıcılık özgürlüğü kazanmalarını sağlayacak. Ses klipleri birbirinin üzerine binebilecek ve uygulama bu geçişlerde bir solma efekti oluşturacak. IG, bu yeni özelliği tanıtırken, kullanıcıların doğru sesleri doğru kliplerle eşleştirerek yaratıcılıklarını en iyi şekilde ifade edebileceklerini vurguladı.

instagram-reels

Kullanıcılar kendi mikslerini oluşturduklarında, bu miksler onlara atıf yapılarak kaydedilecek ve başkaları tarafından da yeniden kullanılabilir olacak. Bu yeni özellik, şu anda erişilebilir durumda. Ancak, tüm kullanıcıların henüz bu özelliğe erişememesi, yeni özelliğin kademeli olarak kullanıcılara sunulduğunu gösteriyor. IG’nin kısa içeriklere öncelik verme kararı, Mosseri’nin kısa biçimli videoların platformda daha fazla etkileşim yarattığını açıklamasıyla uyumlu bir şekilde ilerliyor.

instagram-reels

Mosseri’ye göre, kullanıcılar kısa videoları ilgi alanlarını paylaşan arkadaşlarıyla paylaşıyor, bu da hem sosyal bağlantıları güçlendiriyor hem de ilgi alanlarının keşfedilmesini sağlıyor. Bu nedenle, Instagram uzun videolar yerine kısa içeriklere odaklanacak. Meta’nın sahip olduğu Instagram, daha önce IGTV adlı uzun biçimli video platformunu işletmişti, ancak 2022’de bu platformu kapattı ve kısa içeriklere olan odağını artırdı.

Nubia Z60S Pro 3C Sertifikası Doğrulandı!

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu