YouTube 30 Saniyelik Atlanamayan Reklamları Duyurdu!
YouTube 30 saniyelik atlanamayan reklamları bağlantılı TV'ler için duyurdu.
YouTube 30 Saniyelik Atlanamayan Reklamları Duyurdu! İşte detaylar.
Geçtiğimiz gün gerçekleşen YouTube, Brandcast 2023 etkinliğinde CTV’lerde (bağlı televizyonlar) YouTube Select’e 30 saniyelik reklamlar getireceğini açıkladı. ABD’deki kullanıcılara kısa süre içinde 15 saniyelik iki reklam yerine, atlanamayacak 30 saniyelik tek bir reklam videosu izleyecek. YouTube, NFL Sunday Ticket’in yanı sıra yeni bir duraklatma deneyimi de kullanıcılarına tanıttı. Video paylaşım platformu devi, izleyici sayısında da bir artış olduğunu açıkladı. YouTube TV dahil olmak üzere YouTube şirketi, ABD’de bağlı TV’lerde 150 milyondan fazla izleyiciye ulaştı.
YouTube 30 saniyelik atlanamayan reklamların yanı sıra bazı özellikleri de duyurdu!
Bir blog gönderisinde YouTube, Brandcast 2023 etkinliğinin önemli anlarını paylaştı . YouTube, CTV kullanıcılarının artık 15 saniyelik iki ardışık reklam yerine 30 saniyelik atlanamayan reklamlar göreceğini net bir şekilde anlatıyorlar. Platform, yeni değişikliğin YouTube Select reklam verenlerinin “mevcut varlıkları en çok yayınlanan içeriğin önünde kullanmasına” olanak tanıyacağını aktarıyor.
Tüm bunların yanı sıra YouTube, izleyiciler bir videoyu durdurduğunda oynatılan reklamlar için yeni bir özelliği de duyurdu. Yeni değişikliklerle birlikte video küçülecek ve yanında bir reklam oynatılacak. Reklam ayrıca, izleyicilerin duraklatma ekranını tekrar görüntülemesine veya videoyu izlemeye devam etmek için oynat düğmesine basmasına olanak tanıyan bir “Kapat” düğmesiyle birlikte sunulacak. YouTube, bu reklam veren odaklı özelliklere ek olarak, YouTube TV ve Prime Time Kanalları için NFL Sunday Ticket gibi ABD’ye özel eklemelerin yanı sıra “Oyun Günü Tam Erişim” gibi yeni orijinal programların da duyurusunu gerçekleştirdi. Platform, bu yıl NFL kanalında yeni bir “Haftanın NFL İçerik Oluşturucusu” YouTube Shorts serisini getireceğini belirtiyor.
Son zamanlarda YouTube, reklam engelleyicileri olan kullanıcıların platformdaki videoları izlemesini engellemek için yeni bir özelliği test ettiklerini de duyurmasının yanı sıra açıkladıkları bir rapora göre, reklam engelleyici kullanan ve YouTube Premium’a abone olmayan kullanıcıları, “YouTube reklamlarına izin ver” seçeneğini etkinleştirene kadar videoları oynatamayacağını belirtmiş. YouTube ayrıca, kullanıcılar bir videoyu duraklattığında reklam verenlerin markalarının içeriğini göstermelerine olanak tanıyan yeni Duraklatma butonu da duyurdu.
” Instagram GIF Animasyonu Yorumlarda Kullanmak Artık Mümkün! “
Bir Yorum